Maya
  • nenad
    #4485
    oryon a dolog vegul is egyszeru kovettem az intallacios utasitasokat mindket pluginnal,
    az elsonel nem kelett semmit sem csinalni, maga a shader (maya rendererrel) azonnal dobja az eredmenyt, annyit kell csinalni csak hogy a fenyforrasnal ray traced shadowst kell allitani.

    A mentalos mar komplikaltabb volt, ott az installnal is fogyelni kell, mivel ugy tunik az install leirast regebbi mayahoz irtak (mashol van egy ket directory) de ezt konnyen meg lehet talalni,
    Aztan miutan ez meggvan az initial shader surface-hoz kotor az mr_subscatter vagy valami hasonlo a neve, radobod a matrialra es kesz render es ott kell lennie...

    Ja az elsonel meg egy fontos dolog, hogy nem fogja megtalalni a mesht ha nem DRAG_AND_DROPPAL dobod ra, es csak polygonalis dologgal mukodik, tehat barmid van azt konvertald at polyba.
    Ha nem d'd akkor manulisan kell befirkalni a mesht a weboldalon leirt modon.
    Ennyi.