Maya
  • oryon
    #4466

    Hi. Na itt egy kis update:


    ByronPolyTools érdekesség: Ha pl. egy ív 100 Edge-ből áll és nem akarom mindet kiválasztani, akkor ha kijelölöm az általam kijelölendő EDGE-k közül az elsőt és az utolsót, akkor a LOOP kijelöli a köztes EDGE-ket és nem mind a 100-at :)

    Nenadesz: Azt az SSs-es képet a LightWaves oldalról vagy a http://test.jzinfo.com/bssrdf.htm-ról letöltött shaderrel csináltad???
    Leírnád pontosan mit hova kötögettél, és mindent részletesen...

    Youth: Nem tudom meg tudtad-e oldani a LightWave3D oldalról letöltött shadert:
    Nálam is kiírta, hogy Mayatomr ABORT...de csak mert elnéztem...a maya.rayrc fájlba ezt szúrtam be:
    link "{MAYABASE}/lib/[shader name].{DSO}"
    mi "{MAYABASE}/include/[shader name].mi"

    De ott szerepel: SHADER NAME :) tehát csak be kell helyettesíteni:
    link "{MAYABASE}/lib/md_subScatter.{DSO}"
    mi "{MAYABASE}/include/md_subScatter.mi"

    Ez a jó megoldás (ha nem írtam el :), hátha te is elnézted.

    Nálam így lerenderelte és hatása is volt a tárgyakra, de nagyon csúnya lett (no SSS).
    Pedig egy Tutorban Max 6 alatt ugyan ezen a plugin mindent megcsinált!
    Nézd meg hátha te többre mész vele!!!

    Penatesz: Én is megcsináltam ezt a tutort. A készítő nagyon jó dolgokat csinált még...azokat is csináld meg!!! KÖTELEZŐ!!! :)

    Boba: Szvsz csak azért szögletes, mert nem nyomta le a 3-as gombot...