Maya
-
#4466
Hi. Na itt egy kis update:

ByronPolyTools érdekesség: Ha pl. egy ív 100 Edge-ből áll és nem akarom mindet kiválasztani, akkor ha kijelölöm az általam kijelölendő EDGE-k közül az elsőt és az utolsót, akkor a LOOP kijelöli a köztes EDGE-ket és nem mind a 100-at :)
Nenadesz: Azt az SSs-es képet a LightWaves oldalról vagy a http://test.jzinfo.com/bssrdf.htm-ról letöltött shaderrel csináltad???
Leírnád pontosan mit hova kötögettél, és mindent részletesen...
Youth: Nem tudom meg tudtad-e oldani a LightWave3D oldalról letöltött shadert:
Nálam is kiírta, hogy Mayatomr ABORT...de csak mert elnéztem...a maya.rayrc fájlba ezt szúrtam be:
link "{MAYABASE}/lib/[shader name].{DSO}"
mi "{MAYABASE}/include/[shader name].mi"
De ott szerepel: SHADER NAME :) tehát csak be kell helyettesíteni:
link "{MAYABASE}/lib/md_subScatter.{DSO}"
mi "{MAYABASE}/include/md_subScatter.mi"
Ez a jó megoldás (ha nem írtam el :), hátha te is elnézted.
Nálam így lerenderelte és hatása is volt a tárgyakra, de nagyon csúnya lett (no SSS).
Pedig egy Tutorban Max 6 alatt ugyan ezen a plugin mindent megcsinált!
Nézd meg hátha te többre mész vele!!!
Penatesz: Én is megcsináltam ezt a tutort. A készítő nagyon jó dolgokat csinált még...azokat is csináld meg!!! KÖTELEZŐ!!! :)
Boba: Szvsz csak azért szögletes, mert nem nyomta le a 3-as gombot...