Maya
-
nenad #4086 szerintem ez nem mervado, foleg ha megnezed mennyi filmet csinalnak mostanaban pl vrayel (last samurai, final destinationII stb)
Meg ok maguk is megmondtak(pixar renderman), tudjuk hogy lassu, tudjuk korulmenyes, de ez van..., a sebessegre megvan a megoldas, a korulmenyes dolgokat meg megoldjak...
Ami pedig a feature listat illeti gondolom nagyon tisztaban lehettek vele, foleg mivel mayan sem brazil, sem vray sem mas nemigen van jelen pillanatban.
Egy ket aprosag, nincsen area shadow tamogatas (raytraceddel lehet fakelni)Nincsen photometric light tamogatas(ez peldaul csak majd minden epiteszt erint aki rendereli is a melojat)
Shadow map jo minosgben tetu lassu. Kamera a fov/lensben ki is merul...
Photon map az igazi mental ray erossege desktop kornyezetben.A tobbihez ha komolyan akarod hasznalni mar park kell. Sahredereket is belertve, ami le a kalappal szep, csak azt kene eszrevenni, nehol 1/10 vagy kevesebb ido alatt produkaljak az egyezo minosgu eredmenyt. (pl glass)
De nem is kell maxhoz menni, ott van pl cinema 4d, szinte nehez vele csunya kepet renderelni. Annyira jol be van love a renderer (fr van benne) A shaderek gyonyoruek es korrekt a renderido is.
Es itt jonnek be brail,vray,fr....mental ray/renderman es egyeb "eljart az ido csoda felett" Ha megnezed minden melo mogott rengeteg ember van akik kulonbozo problemakat oldanak meg. Kulon kodot irnak hozza. Nagy ceg belefer. De ez nem a renderer erdeme, hanem a belefektetett munkae.
Nekem ez a velenyem az aktualis szituaciorol.