Maya
-
#3937
ok;)
Amúgy, khmm. Megvan hogyan kell feltextúrázni a nurbsöket. Kicsit dedós módszer, meg fárasztó de én ígyfogom csinálni, használható. Nahszóval, egyszerre adjuk ki a felületekre a 3dpaint tool "assing/edit textures parancsokat" és jobb 5letem híján itt megkell rajzolni a fontosabb vonalakat. Mivel együtt adtuk ki a parancsot, simán átrajzolhatod a vonalat egy másikra, nem szakad meg a dolog. Namost, ezután elmentjük a scene-t és a textúrákat. Ezután meglessük őket a
"C:\Documents and Settings\user\Dokumentumok\maya\projects\StarShip Troopers\3dPaintTextures\proba_nurbtext" (nekem itt) mappában. Látjuk, hogy minden felület kapott egy egy textúrát. Ezután ezt editálhatjuk Photoshop-ban, majd pedíg ezt elmentjük, és elvben uv helyes (ha pontosan rajzoltuk meg a segédvonalakat 3d paint-el, akkor nemlesz torz a photoshopos textúra sem.) textúrát kapunk. Szépséghibája a dolognak, hogy a felületekhez egyenként kell assignolni a textúrát, 400 darabos nurbs modellnél ez kicsit húzós, de jelenleg jobb módszert nem tudok.
Van valakinek jobb módszere?