Maya
  • youth #3264
    igen így jó!! :))

    Nos, kis összehasonlítás:
    Egy kockát legömbölyítessz 2x-esre smooth proxyval mondjuk és egy ugyanilyen kockára nyomsz egy SubD-et...
    Namost ráközelítessz a szélére és renderelsz, ekkor azt látod hogy a simított poly szögletes szélű míg a SubD sima... ha nagyon felnagyítod akkor látni csak a szögletességet, de szerintem ez is eltűntethető pár beállítással.
    Most ekkor azt gondoljuk minek akkor simítani ha inkább átalakítjuk SubD-be és szebb???
    Hát igen, nemcsak hogy szebb de kevesebb memóriát is foglal mint csúnyácskább társa... valamint szerkeszthető tovább mint poly... (nagy poly szám esetén a szerkesztés nehézkes...)

    Egyetlen baja hogy a Mental Rayel csak úgy kompatibilis ha CSAK 3 vagy 4 oldalú polykból áll ha van benne már egy 5-ös poly akkor már le se rendereli...
    Szóval ezt sajnálom nagyon...

    Én is mondjuk azt szoktam csinálni hogy modellezek és úgy ellenörzöm hogy je e a modell hogy átalakítom SubD-be... aztán nyomok egy Z-t és folytatom a modellezést...

    Remélem ezt akartad hallani... :))