Maya
  • oryon
    #3224
    Hi.
    A nurbs mellett belenéztem a poly-szerkesztésbe és...

    Mi a különbség a Polygon smooth proxy és a Sub-surface polygon proxy között???
    Régen a maxba volt a poly és a módosítóban volt egy kapcsoló, hogy sub div, mely smooth-olta a

    poly-vázat...gondolom itt a poly smooth proxy a megfeleltetése..., nem?
    Ténylegesen van különbség e kettő között?

    A BonusTool 5.0-át valaki felrakta?
    Van benne egy csomó kütyü (számológép, csontvázak...), de a fele nem müxik alapból. Rossz a

    "telepítője". A lényeg: elrontotta az Undo -t :(, nincs visszavonás. Pedig ezt az Alias adta ki.

    Lekonel: Köszi.

    Youth: Szóval a FinalFantasy is poly... Ennek örülök, mert a Nurbs-ben az a rossz, hogy nem enged Trimmelt felöleteket összekapcsolni, és ekkor látszik az "illesztésnél" :( No és a texturázást sem vágom benne.
    A belinkelt képeidnek csak a fele jött le! Elküldenég e-mailba? [email protected]

    Dragon: milyen kérdést címeztél nekem???

    Penatesz: Jó lesz, bár azt asztallapot vékonynak látszik. A lekerekítésre több megoldás is van, talán a Fillet-et próbáld meg... A többi része frankó.