Maya
-
#3224
Hi.
A nurbs mellett belenéztem a poly-szerkesztésbe és...
Mi a különbség a Polygon smooth proxy és a Sub-surface polygon proxy között???
Régen a maxba volt a poly és a módosítóban volt egy kapcsoló, hogy sub div, mely smooth-olta a
poly-vázat...gondolom itt a poly smooth proxy a megfeleltetése..., nem?
Ténylegesen van különbség e kettő között?
A BonusTool 5.0-át valaki felrakta?
Van benne egy csomó kütyü (számológép, csontvázak...), de a fele nem müxik alapból. Rossz a
"telepítője". A lényeg: elrontotta az Undo -t :(, nincs visszavonás. Pedig ezt az Alias adta ki.
Lekonel: Köszi.
Youth: Szóval a FinalFantasy is poly... Ennek örülök, mert a Nurbs-ben az a rossz, hogy nem enged Trimmelt felöleteket összekapcsolni, és ekkor látszik az "illesztésnél" :( No és a texturázást sem vágom benne.
A belinkelt képeidnek csak a fele jött le! Elküldenég e-mailba? [email protected]
Dragon: milyen kérdést címeztél nekem???
Penatesz: Jó lesz, bár azt asztallapot vékonynak látszik. A lekerekítésre több megoldás is van, talán a Fillet-et próbáld meg... A többi része frankó.