Maya
  • fuszhi
    #32178
    A lényeg mindig egy részletet készítsen el az ember. Mint ahogy az autók elemei külön lemezekből állnak össze. Kis részeket kell megszerkeszteni. Akár több részre kell fel bontani az Mesh-t mint eredetileg ahány részből állna a tárgy. Majd, a végén amely részek egybe függőek az eredeti tárgy esetében, azt a részt össze lehet az éleknél dolgozni. Volt még aki panaszkodott, hogy magas poligon számnál akad a program. Én Blender-es vagyok, és jobb minden esetben a lehető legalacsonyabb poligon számmal dolgozni ha lehet. Ennél fogva egy Mesh-t több részre lehet bontani, mielőtt memória hiány miatt belassulna a program, vagy stb, és külön rétegre lehet rakni azt amin éppen nem dolgozik az alkotó, majd később ha befejezte a szerkesztést az adott részen ismét egybe lehet illeszteni az alkotást, és mehet a bevilágítás , és az anyagozás, majd az adatok számításának elvégzése. Üdv Maya-sok! :)