Maya
  • oryon
    #3183
    Hi.

    Nurbs: Hogyan lehet tükrözni egy CV vagy EP Curve-t -1-szeres Scale ill. forgatás nélkül vagy hogyan lehet normált váltani a görbéken???

    A Final Fantasy filmben lévő arcok és felületek Nurbs v. ultra-smooth-olt Sub-div???
    Youth belinkelt arc mimikája Nurbs-volt, nem?
    Bár ahogyan Boba írta, hogy minden nagyobb cég Sub-div-et használ (már amelyik nem nurbs-öt :) lehet inkább abból építek karaktert.

    Kezdem érteni a felbontásfüggetlenségnek az előnyeit.
    Bár egy kissé fake a dolog, mert úgyanaz mintha nagyon részletes polygon-nal dolgoznék, csak a Nurbs-sel akár milyen kis részletességgel dolgozhatok -kímélem e világban eltöltött időmet- ha beállítok neki egy magas render tessalationt akkor a renderen rendkívül polygongazdag lesz, nem?

    Két Nurbs modellezési kép: egy kerékgumi és egy izé...,ööö..., csukló : )




    Készítettem egy RAG DOLL (rongy baba) szimulációt:
    Milyen ha egy rongybabát eltalál egy 1000Kg-os függő henger...nem vagyok gonosz mi : )



    A karakter stúdiót hiányolom a mayából, valaki tud segíteni???

    Végezetül a maya help alapján készítettem egy kis mel-t.

    http://www.freeweb.hu/oryon/Myxyz.mel

    Csak annyit csinál, hogy létrehoz egy külön ablakot XYZ Translate szabályzóval.
    A szépséghibája: CSAK pSphere1 nevü tárggyal müxik : )
    Innen már nem nehéz megcsinálni az XYZ Scale-t és a Rotate-t és máris van egy az egyszerűbb feladatokhoz egy csökkentett Channel Box-od : )
    Ha mégis kipróbálod, akkor másold a Dokumentumok/maya/script mappába (ha ott van a maya...)
    A mayában pedig ha elkészítetted a Poly gömbödet, akkor a Command Line-ba írd be: Myxyz

    Youth: a tűzlabda kisérletezés 4-5 egérkattintás volt és alapbeállítás :) Ha kell leírom...