Maya
  • oryon
    #3108
    Hi.
    Múlt pénteken a Studio21 alapozón NAGYON DURVA programokat mutattak be.
    Ha valakit érdekel írok rólunk.

    Elbizonytalanítt a max 6 tulajdonságai, egyenlőre 2 tűz között vagyok!
    Valaki térítsen vissza a helyes útra! :)

    Lekonel: Az szép idő. Ha írsz e-mailcímet elküldöm a 2. tanulmány utolsó képét, ezt 10-15perc alatt ki kell számolnia. Vagy küld el azt a 1.2órásat nekem az [email protected] -ra és megnézem mi a hiba.

    Youth: Igaz, de a FG raytracing metódussal elindul a kamerából és amint az első felülethez ér itt elkezd számolni, hogy merre is keressen még pár pattogásra lévő felületeket, ahonnan eléri a fényforrást...na most ez sok mellékszámolást igényel és mivel sok ray elvész meg kellene emelni a ray számát, ami mégtöbb számítást igényel...
    Itt jön a képbe a GI. "Ez csak mellékszámításnak kell", mert az FG találati aránya növelhető a GI Photonmapjával...így gyorsíthatsz. És nem, az FG korántsem hasonlítható össze a GI-vel. Hasonló, de az elveik mások, és emiatt a hatásuk sem =.
    A kettő kiegészíti egymást, így e hibrid számolással gyorsabb és szebb eredményt érhetsz el mint ha csak FG-t, vagy csak Gi-t használtál volna.
    Dióhélyban ennyi lenne. Másik fórumon nemrég segítettek ezt megérteni :) !
    -Ha mégsem így lenne akkor nem sikerült nekik. :)

    Peetmaya: régen én is ezt hittem, de fordítva van az FG optimalizálására kellhet a Gi. 2 napomba tellett, de már kezdem érteni és nem is olyan lassú :)
    A tűzről tutort néztél a neten?
    A beépített sem olyan ronda :)
    A particle-hez egy kicsit értek, nem biztos, hogy menni fog de megcsínálom neked. Ha még aktuális.

    Boba: Hát nem tudom, de gondolj bele miért használják a mayát a filmekhez? Talán mert a Nurbs-re épít? :)
    Tényleg miért?

    Bocsi ha kicsit hosszú tett volna.