Maya
-
#3066
Utólag átírtam a fájl tartalmát csak hogy rossz legyen neked :))))))
Youth: Meg akartál leckéztetni vagy van egy renderfarmod?! Most a fájlra utalok. Nagyon Durva értékek voltak beállítva. Meddig számolta neked??? Küld már el azt az 1024x1024-es képet!
A "víznek" miért volt 0.381 refraction indexe???
Nekem olyan 10 percig számolta...
A vízzel akkor még nem is törődtem, az IOR nem direkt raktam annyira...
A lényeg: megnéztem és rájöttem miért látható a Caustics, úgy... -tudtam, hogy valami furcsa a képben- a fény erejét majdnem 0-ra vetted és a Gi világít, így a point-fény ereje nem veszi el a Caustics hatását. Ügyes húzás!
Hát igen, végülis a photonok generálják a causticsot semmi más...
A kocsid így már mindjárt más, látom rajta a verejtékes munkát :)
Tényleg szemetgyönyörködtető lett. Nem úgy volt, hogy Nurbs-el készül el?
Egyetlen egy kritika: az a biztronsági öv egy kicsit "low" lett!?
Nem tartozik ide, de azt az "elmosodott" árnyékot Gi-vel oldottad meg?
No meg a Wire-s rendert???
Igen kezdetben NURBSel akartam, de aztán a Rhino szarakodott így belefogtam első poly modeljének Mayaban...
Low poly??? minek dolgozzam ki ha nem látszik a renderen? Amúgy meg mindent eleve úgy dolgoztam ki hogy tudtam milyen kameraállásból lesz a kocsi, stb... Szóval a modellel meg vagyok elégedve! Most mondok ilyet életemben először, de a renderrel nem vagyok kibékülve:
http://youth.freeweb.hu/bmw/30.jpg
Szóval még van meló!
Valaki meg tudná mondani mit csinál a Gi vagy a Caustic Accuracy (Render Globals\Mental Ray) pontosan?
A Caustic Filter Kernel és Type?
Az Accuracy elsimítja a photonokat így nem lesz olyan hogy látod mind a 4000 photont hanem szép síma világítás lesz, a Kernel nemtom mit keres ott... és hogy mire való, de az valami központi szar lehet a nevéből...
Amúgy András ismer, nem vagyok egy direktbe kibe-baszós emberke :))
Bye!
Ja és a kocsihoz pár szívbetaposó kritika jöhetne!