Maya
-
Szerintem ket hete kezdtem el, es foglalkoztam vele minden nap, mikor melo utan hazaertem 2-3 orat, szoval eleg sok. Meg hetvege is. Rengeteg tokoles ment el a meretek belovesevel, mikor az ember rakja ossze a kesz darabokat latja, hogy ott hianyoznak centik, illetve sok idot toltottem regi homalyos kepek bambulasaval, hogy az az ize alul a fulkeben csak pixelhiba, vagy tenyleg van ott valami...
Viszont a kesz test nincs egy darabban, hanem kulon lemezekre vagtam szet, mint "eredetiben", es a szogeket is "odatettem", nem texturaval oldom meg. Kicsit hullamositottam a feluleteken, mert az eredeti gepeken is voltak "hibak". Szoval kb ennyire darabos, nagyitottam picit a reseken, hogy majd latszodjanak is:
Meg ma a cegnel nem volt semmi melo, ugyhogy bar folytatni ezt nem tudtam, de elkezdtem a B17 motorjat:
Ezt most elegge speed modelling-ben raktam ossze, meg finomitani kell rajta. Talan jovo heten be tudom fejezni a B17-et, utana letexturazom a Kometet, aztan Mustang, esatobbi. De most par nap szunet, mert mostanaban nem lesz igazan szabadidom.
A Layered shadernel szerintem mindegyiknel meg kell csinalnod, ha jol ertem mit kerdeztel. De egy textura node-ot hozzadhatsz tobb shaderhez is...
Mag: Hajra!