Maya
  • oryon
    #2887
    Hi.

    Most ezen ügyködöm napok óta:



    A többi változata:
    Cornellbox-water.jpg
    Cornellbox-water2.jpg
    Cornellbox-water4.jpg

    Szerintetek melyik a jobb változat?
    Nem világítnak a falak?
    Nem tudok egyensúlyt teremteni a GI (+ Final Regat) & a Caustics Photon energie tekintetében!
    Ha leveszem a Photon energie-t akkor a caustics nem érvényesül annyira, de a falak jobbak...
    A vízfelszínnel sokat szórakoztam, hogy a víz alatt és felett is legyen caustics - elosztva kevesebb energia jut mind az alsónak, mind a felsőnek. Bár a default energie-t (8000,8000,8000) nem tudom miért 2,2,2 -re le kellett vennem?!

    Más: a Gi és a Final gather között most akkor mi a különbség a Maya-ban?
    Mert ahogyan észrevettem mind a kettö hasonlót "művel", de a legjobb ha mind a kettő ON-ban van.
    A Final gathering mint egy kiegészítő a Gi-hez, hogy több photon számolása helyett inkább kevesebb photon a Gi-hez és raytracing-el kiegészítve segíti a Final Gather?!
    Tehát itt a Final Gather raytracing és nem photon alapján müxik!?

    Látom mindenki aktíválodott...

    Boba: A könyv amit a múltkor írtam a mental ray sok részéről szól: igen benne van a Caustics & Gi sok oldalon.
    A szokot hely a dc++ grafikai hubok, ha kell írok párat.
    A könyv inkább elméleti mint gyakorlati, de nekem tetszik...sok minden kiderül belőle.
    Csak a Final Gather maradt ki, talán a Vol. 2-ben.

    Ha kell írok e könyvről kedvcsinálót! :)