Maya
-
#2887
Hi.
Most ezen ügyködöm napok óta:

A többi változata:
Cornellbox-water.jpg
Cornellbox-water2.jpg
Cornellbox-water4.jpg
Szerintetek melyik a jobb változat?
Nem világítnak a falak?
Nem tudok egyensúlyt teremteni a GI (+ Final Regat) & a Caustics Photon energie tekintetében!
Ha leveszem a Photon energie-t akkor a caustics nem érvényesül annyira, de a falak jobbak...
A vízfelszínnel sokat szórakoztam, hogy a víz alatt és felett is legyen caustics - elosztva kevesebb energia jut mind az alsónak, mind a felsőnek. Bár a default energie-t (8000,8000,8000) nem tudom miért 2,2,2 -re le kellett vennem?!
Más: a Gi és a Final gather között most akkor mi a különbség a Maya-ban?
Mert ahogyan észrevettem mind a kettö hasonlót "művel", de a legjobb ha mind a kettő ON-ban van.
A Final gathering mint egy kiegészítő a Gi-hez, hogy több photon számolása helyett inkább kevesebb photon a Gi-hez és raytracing-el kiegészítve segíti a Final Gather?!
Tehát itt a Final Gather raytracing és nem photon alapján müxik!?
Látom mindenki aktíválodott...
Boba: A könyv amit a múltkor írtam a mental ray sok részéről szól: igen benne van a Caustics & Gi sok oldalon.
A szokot hely a dc++ grafikai hubok, ha kell írok párat.
A könyv inkább elméleti mint gyakorlati, de nekem tetszik...sok minden kiderül belőle.
Csak a Final Gather maradt ki, talán a Vol. 2-ben.
Ha kell írok e könyvről kedvcsinálót! :)