Maya
  • Zocsi
    #257
    Nem tudom, szerintem a Nurbs az egy nagyon használható dolog. Van mondjuk hátránya, de van egy nagyon tutis megoldás. Lemodellezed az egészet Nurbsként, aztán átkonvertálod az objectet poligonná, és kész is az egész!!! :) Ettől kezdve, meg a poligont animálid, ha az egyszerűbb...
    A poligon elsimítására az nem jó módszer, ha megduplázod a face-ek számát??? Edit ( Poligons>Duplicate face )
    Akkor az illesztéseket most hagyjuk. Engem az érdekelne, hogy Frankly Egy objektből áll és úgy kapcsolod hozzá a Skeletont, vagy többet Parrenteltél össze és úgy kapcsoltad össze Skeletonnal???

    Még lenne egy kérdésem:
    - Miért nem tudom lerenderelni szoftveresen (simán) azt a scenet, amiben van egy participle grid és beletolok mondjuk egy gömböt, és az szanaszét lökdösi a participléket. Össze Collosion-ozom a gridet, és a gömböt. Ütköznek ---> káosz, de nem tudom lerenderelni. Tud vki rá +oldást?
    Apropó Subdiv! Azt konkrétan, hogy kell használni???
    Még akartam valamit, csak elfelejtettem, majd holnap... :-]