Maya
-
#215
1. Hogy tudok olyan Lightning Fog-ot csinálni, amelyben, ha a fényforrás előtt van egy object. akkor körvonala árnyékot vet, tehát ott nem látszik a L.Fog? Hát ez így nem túl érthető... PL. az életben, ha köd van, és rávilágítassz egy testre, akkor az a része, amely a fényforrással allantétes oldalon van árnyékot vet, de nem csak a földre, hanem a ködben is... Olyan mint a Starcraft c. játék intrójában a starcraft felirat... :-]
2. Robbanást, hogy lehet kreálni a Maya-ba?
3. Esetleg ha tudja valaki a lézerimitáció receptjét az is érdekelne, tehát, hogy lehet lézerfénynek megfelelő fényforrást kreálni, vagy lehet, hogy rossz helyen járok... Ezt fényforrással kell egyáltalán csinálni. Ha tud valaki szép sima lézervényt (olyan ami látható, ill. olyan aminek csak az eleje és a vége, a két kis pont :-] ), akkor engem ezenfelül még érdekelne, hogy annak van e Noise értéke, tehát, amivel nem túl összefüggővé lehet, tenni. Mintha füstbe világitanánk vele...
4. Van a Maya-ban beépített égbolt és légkörkreáló cuccos. Amivel élethű háttereket lehet összeütni. Nos, ezt hol találom, és hogyan kell használni.?
5. Mitől van az, hogy van egy erősen reflektív felületem, egy plane. Ennek a plannek eldeformálom a felületét, hogy dimbesdombos legyen. Azt tudni kell még, hogy a shaderje még elég erősen áttatsző is (transparent). Miért van akkor az, hogyha a felületem alá viszek egy objektet azt nem látom, pedig a plane az átlátszó... Nos?