Maya
  • RenderMan
    #1715
    Ha jobban megfigyeled az épületet, látszik, hogy majdnem dél van. Az épület mellett elhaladó hajóknak az árnyéka jóval a kamera látószöge alatt látható.
    A hajók mozgásánál teljesen igazad van. Motion path-os módszerrel oldottam meg a bekanyarodást. Itt van egy kapcsoló (Bank) ami a kanyarokban való "bedőlést" hivatott vezérelni, de nálam paranormális ugráláshoz vezetett. A lényeg az, hogy a probléma némi beállítással és türelemmel korrigálható lett volna, de nálam csak a compositálás gyakorlása volt a fő szempont és nem a realisztikos mozgás. A célomat elértem, a következő lépésnél már a korrektségre is ügyelni fogok 8)

    Az UV hálót az UV Texture Edotir-ból tudod kimenteni: Polygons>UV Snapshot...
    Ez betölthető Photoshopba, és egy külön rétegen festhetsz rá dolgokat. A kész művet kimented képként és a modellre ráhúzva minden korrektül a helyén lesz. A modell UV Snapshotjának a felhasználásával később könnyen változtathatsz a modell textúrázásán.