Maya
  • Zocsi
    #1441
    Nem tudom, hogy tudok-e segíteni, de megpróbálom!

    Benyo:
    Displacement Material:
    1. Create a material in Hypershade and MMB-drag the material swatch onto the object in the view.

    2. Select the material swatch in Hypershade and click the Show Up and Downstream Connection icon to display it’s shading group swatch.

    3. Double-click the shading group swatch to open the Attribute Editor.

    4. Click the box beside Displacement Mat. to open the displacement shader’s Attribute Editor and click the box next to Displacement to map a texture.

    Ezt a PDF-ek közül másoltam ide. Remélem tud segíteni. Egyébbként ha nem tudsz valamit, érdemes előbb a PDF-ekben szétnézni! :)

    Bump-Map:
    Hogy érted azt, hogy fekete fehéret, hogy kell csinálni? Ha ezt elmagyarázod konkrétabban, akkor megpróbálok segíteni.


    Moncsy:
    Tűz: Dynamics>Effects>Create Fire , asszem, de lehet, hogy az elérési út nem pontos, rég használtam már. Füsttel kapcsolatban nem nagyon tudok segíteni, mert én is próbáltam a részeckékkel (particle) babrálni, de nem volt túl meggyőző.
    Itt egy ultra-gagyi képem ezzel kapcs.:


    "Ha egy particle-höz collideolok egy testet, az a bajom, hogy részecskék belemennek a testbe..." Szerintem próbáld meg úgy, hogy a particle-t collideolod a testhez, azaz pont fordítva ahogy te csináltad. Ezzel is próbálékoztam még, vagy egy éve, de a gépem kevés hozzá... Ha nem megy, megnézem pontosabban!