Maya
-
#1260
Meg sokat kell tapasztalnod :). Szoval eloszor is nem a video kartya elmeleti/gyakorlati sebessege a legfontosabb hanem a stabilitas es a bug mentesseg. (es hogy azokat a feature-oket tamogassa amit az adott cg progiban van es ne a 3dmark2001-et gyorsitsa).
Pl.: Matrox Video kartyak g400/450/55, hogy dolgozz ugy hogy a nurbs feluleten isop-t akarsz vagni es lezerezik ossze vissza mutat olyan span-eket amit soha nem voltak, a geforcenel remeg a pfx ablak rajz kozben, az overlay es az alpha nem muxik rendesen a HW renderben eleg nehez vele golgozni marcsak azert is mert a texturakat sem fesziti rendesen. A kep minuseguk es eleg tre.
Igen szamit a renderben! Abban az esetben ha HW rendert csinalsz, illetve barmi olyan compositing suite ami HW gyorsitott ott szamit milyen cucrol csinalod. Raadasul az uj Mental Ray HW gyorsitott lesz szerinted mire fogjak optimalizalni? hat nem a gamer kartyakra hanem a profikra amit nem csinalnak annyi bug-ot...
az 1280*1024 normal moncsin van a 1280*960 pedig 16:10-es moncsin (hivatalosan, persze ettol meg szet torzithatod a kepedet).