Maya
  • fgp303
    #1252
    Nagy mertekben lassitja a felbontas noveles a videokatya teljesitmenyet. Amugy en 1600*1200-ot hasznalok ott mar el lehet ferni (bar ez a minimum szerintem) compositalasnal is. Nehez olyan video kartyat talalni ami jo teljesitmenyt ad 1600 es a felett.
    A WildacatII5110-es 1880*1440-ben 85Hz-el eleg jol megy es nem szamottevo a lassulas, persze ez az atlag embernek nem elerheto. A Geforce4-et probaltam 1920-ban de botranyos volt 7-8fps egy primitive scene-ben (ja es mondanom se kell se textura se light-ot nem volt).
    Leginkabb azt latatom paranak a gamer kartyakkal, hogy nagyon bugosak es semmilyen iranyu optimalizalas nincs a prodfi dolgok fele, az a baj hogy ti (persze csak gondolom) jatekra is hasznaljatok, tehat hiaba ajanlok egy elfogadhato ara profi kartyat azt fogjatok mondani, hogy nem jo nekem, mert nem megy rajta a GTA3 :)
    Hogy a monitoros dolgokhoz is hozza szoljak szerintem minimum a 21" es vmi bitang jo moncsi legyen. Nem az ar a lenyeg hanem a minoseg, mert valoszinuleg nem felevre veszed es ezen fogsz dolgozni. Fontosnak tartom, hogy minel tobb geometria allito legyen a monitorom, lehesszen allitani horizontalis es vertikalis convergenciat (es persze ezt a monitor kolonbozo rehelyein kulun kulon), a landing zone allitas is sokat segithet, illetve az is jo ha a rgb komponenseknek allithatjuk az erosegget es a kuszobb erteket. A jo monitor aranyat er. Persze jo monitorhoz jo kepu video kartya is jar (es akkor megint egy kicsit vacak a gforce, no mindegy de azert fut a gta3 rajta).
    Nekem van Maya 4.5-om ha nagyon kell. Illetve ha gondoljatok toljatok a kerdeseket es akar ossze hasonlitok egy-ket videokartyat amit probaltam maya alatt vagy barmi :)