• kissssss
    #23293
    miért kevesek a szörnyek? pl alap doom háromban mielőtt először találkoznánk kerubokal először ki kell nyitni egy ajtót a számítógép segítségével amint kinyitottuk az ajtót jobb oldalról egy nyíláson keresztül elkezdenek özönleni az impek, bfg-ben ez nincs benne

    emlékszem egy másik esetre is, volt egy szűk sötét egyenes zsákutca aminek a végében ott hevert egy minigun + 2 ammobelt hozzá, amint felvettük szintén elkezdtek beözönleni a szörnyek a szűk folyósora és lőhettük is el azt a lőszert amit felvetünk, na bfg-ben ez sincsen benne.

    és van még néhány ilyen szörnyritkítás.

    eyecandyra is tudok mondani példát.
    helyszín: pokol
    jelenet: kör alakú félhomályos szoba közepén egy oszloppal, egy pokol lovag és számos ártatlan lélek kinyírása után a továbbvezető ajtó kinyitásakor egy nagy tűzvihar fogad(na) amiben az orrúnk előtt máris ott vannak a lelkecskék, bfg-ben ez sincs benne

    pda: felveszünk egy új pdat szeretnénk elolvasni az új infókat legörgetünk a legaljára a neveknek de hoppá baszhatod mert túlgörgettél és kivág újra a névlista tetejére,emellett a hang és videók play és stop gombjai is eltűntek.

    checkpoint mint írtam fölösleges, ott van a gyors mentés vagy a jó öreg esc->save->felülírelözömentés=jónapot rendszer, mellesleg még idegesítő is a checkpoint mert a drága lelkem pont akkor áll neki menteni mikor az orrom előtt lévő ajtón kijön egy archvile

    ez így ilyen formában a bfg kiadás (a 2004-es alaphoz képes) hháááát elégé vicc kategória nálam.