-------------------------------
  • dunga
    #3364
    MARKETING





    Látsz egy fantasztikus lányt egy partyn.
    Odamész hozzá és azt mondod: "Fantasztikus vagyok az ágyban".
    Ez a Direct Marketing.

    Látsz egy fantasztikus lányt egy partyn.
    Odamész hozzá és megszerzed a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod: "Szia, fantasztikus vagyok az ágyban".
    Ez a Telemarketing.

    Barátaiddal vagy egy partyn és meglátsz egy fantasztikus lányt.
    Egyik barátod odamegy hozzá és rád mutatva így szól: " fantasztikus az ágyban".
    Ez a Reklám.


    Beülsz az autódba, lassan hajtasz a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltod: "Fantasztikus vagyok az ágyban!" Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény).

    Látsz egy fantasztikus lányt egy partyn.
    Fölállsz, megigazítod a nyakkenddet, odamész hozzá és töltesz neki egy italt. Kinyitod neki az ajtót, fölveszed a táskáját miután elejtette. Felajánlod, hogy hazaviszed, majd ezt mondod: "Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban".
    Ez Public Relations (PR).

    ÉS ITT A LÉNYEG !
    Látsz egy fantasztikus lányt egy partyn. odamegy hozzád és így szól: "Hallom, fantasztikus vagy az ágyban".
    Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).

    És ha az aktus után azt mondja: "Hááát tényleg fantasztikus vagy az ágyban!"
    Akkor az a vásárlói elégedettség.

    És ha hozzádmegy, akkor az a márkahűség!