-------------------------------
  • dunga
    #3254
    Biztosító vs ügyfelek:

    Ügyfél: Ha nem használom az autót, akkor is kell fizetni a kötelező biztosítást?
    Operátor: Igen, addig amíg ki nem vonják a forgalomból, vagy el nem adja az autót.
    Üf.: Aha..... Nem érdekli véletlenül egy 23 éves Skoda?

    Operátor: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?
    Ügyfél: Jaj várjon egy kicsit, fel kell dugnom a telefont!

    Üf.: HRF a rendszámom, mint Hülye-Rendőr-Főnök.

    Üf: 60 éves vén fasz vagyok és megváltozott a születésem dátuma...

    Üf: Mondom a kötvényszámot, itt van a kezemben, csak elmegyek érte...

    Operátor: Milyen típusú biztosítása van?
    Ügyfél: Boros Ernő típusú....

    Üf: 82 éves vagyok. Múlt héten volt egy ütközetem ...

    Üf: Jó napot kívánok, volna egy óriási problémám: tegnap vettünk egy új Renault-t... Bár mondjuk ez nem is olyan nagy probléma...

    Operátor: Mi a rendszáma?
    Ügyfél: Tudom azt is mondani, és a kötvényszámot is!
    O: Köszönöm, mi a rendszáma?
    Ü: Mondom a kötvényszámot....

    Ügyfél: A rendszámom: DLP
    Operátor: Sajnos nem találom... betűzné?
    Ü: Déelpé! nem igaz, hogy nem érti!!!!
    O: Pedig nem találom. Kérem, betűzze nevekkel!
    Ü: Dénes, Lóbelt....

    Operátor: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?
    Ügyfél (félve): ööö... Bocsánat, ugye maga nem egy gép?

    Operátor: Üdvözlöm, XY vagyok, miben segíthetek?
    Ügyfél: Jó napot, én Szabó Istvánné vagyok. (szünet)
    O.: (vár) Igen?
    Üf: (meglepett hangon) Igen?

    Ügyfél: Mondják már meg mitől lett a biztosításom havi 1200 forint??!!!
    Operátor: (megnézi a gépben) Uram ez nem a havi, hanem az éves díj!
    Ü: Jaj, ne haragudjon, bocsánat. Exhumálom magam.

    Ügyfél: Jó napot kívánok, van egy autó az apám nevén. Én az apámnak vagyok a fia...

    Ügyfél: Én a Szabó Jánosné férje vagyok...

    Operátor: Tudna mondani nekem szerződésszámot?
    Ügyfél: Persze. Várjon egy kicsit, előveszem az izémet.

    Operátor: Kérném szépen az autó rendszámát.
    Ügyfél: jé-tyé hétszázhúsz, tehát János, Tibor, ... ööö.... Ybil (?)

    Üf: Az autó rendszáma: B, mint Béla, X, mint Xanax....

    Üf.: ... H, mint Helemér.

    Üf: .... K, mint Károly, D, mint Dénes, X, mint Sex.

    Üf. (köszönés nélkül, üvöltve): Halló! Há' én má' eladtam az autót!!!
    Operátor: ... Milyen autót?
    Üf.: Há' a Margitét!!!

    Üf.: Halló. Már próbáltam hívni magukat, de a szóbeszéd után nem jött semmi... (a gépi menüre gondolt)

    Ügyfél: .... Ezen a papíron nem lehet elmenni!

    Üf: XY vagyok, van egy kis gondom.
    Operátor: Jó, megnézem. Mi a kötvényszáma?
    Üf: ...ÖÖÖ, várjon egy kicsit .... (nem találja)......
    O: Jó, akkor mondjon inkább rendszámot!
    Üf.: Rendben, azt is mondom...

    Üf: Kaptam Önöktől egy levelet. Kérem magyarázza el, hogy mit jelent!
    Operátor: Rendben. Mi szerepel a levélben?
    Üf: Hát azt honnan tudjam? Most dobtam be a kályhába!

    Operátor: (kérdez valamit az üf.-től, a háttérben egy kislány hangosan
    kiabál)
    Üf: Várjon egy kicsit! (kislánynak mondja) Évikém, most nem érek rá! Menjél ki a hűtőbe, légyszives!

    Üf: Volna egy kis problémám.
    Operátor: Mi történt?
    Üf: Tegnap a parkolóban álltam és megnyomott hátulról egy kínai.

    Üf: Várjon egy kicsit, mondom a kötvényszámomat, csak meg kell keresnem....
    (matat, majd beleszól) Halló. El tetszett menni?

    Op.: Van Önnek mezőgadasági őstermelői igazolványa?
    Üf: Ááá, nem. Én csak galambokat tartok... meg a feleségemet.

    Üf: XY vagyok "érdeklődni szeretnék, hogy kaptam önöktől 2 papírt, és ami azt se tudom, hogy micsoda, vagy hogy, vagy mi, vagy mi van, és hogy ezek micsodák és hogy mi van, hogy hogy van, vagy mi van".


    Op: ... és a kárt okozó melyik biztosítónál van?
    Üf: Ó, hát azt nem tudtam meg, mert olyan ideges lettem, hogy majdnem megöltem!

    Üf: Le akartam mondani egy szerződést, ezért bementem az Önök egyik fiókjába, de nem törölték ki...

    Op.: ...és Ön közalkalmazott?
    Üf: Nem, van munkahelyem...

    Op: Éves szinten 1408 Ft-tal nőtt a díja, ez 1,8 %-os díjnövekedést jelent.
    Üf: Értem... Akkor maguknak LÓFASZ A SEGGÉBE! (lecsapta)

    Üf: Önöknél van a kötelező feleség biztosításom... (felelősségbiztosításra
    gondolhatott)

    Üf: Én most 8-as bónuszban vagyok?
    Op: (megnézi) Igen.
    Üf: És a 8 után a 9 jön?

    Op: Mikor született?
    Üf: '72-ben. A 6.20-sal jöttem (1972.06.20)

    Üf: Utasbiztosításnál, ahány ÉLŐ személy megy, arra kell fizetni?

    Operátor: .... Értem. És Ön Nagy Ágnesné?

    Operátor: Milyen papírt tetszik nézni?
    Üf: Hát amit Önök küldtek, az idegszállást , vagy mit (indexálás)...


    Üf: De hát nekem a fiókban azt mondták, hogy ..... !!
    Op: Sajnos akkor rossz információt kapott a fiókban.
    Üf: És akkor most menjek vissza, és nekik verjem ki?!

    Op: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?
    Üf: Nahát, megint egy emberrel beszélek. Az előbb is így volt, csak akkor egy nő vette fel.
    (és leteszi)...

    Üf: Nem értem, hogy miért küldözgetik a csekkeket, amikor az autó már rég ki lett vonva idegesen a forgalomból!

    Üf: Volt egy kismotorom, de már nincs meg. Mit tegyek?
    Op.: Küldje be kérem az adásvételi szerződést!
    Üf: Ja, de nem eladtam, hanem elcseréltem két malacra.

    Üf: Szeretnék a kötelező biztosítással kapcsolatban egy traktorral beszélni.

    Üf: Szeretném, ha a segítségemre lenne. Ellopták a táskámat és benne volt mindkét autóm.

    Üf: Jó napot kívánok, van egy utánfutónk apukám néven...

    Üf: Halló! Én Balogh Józsefné, meg a férje vagyok...

    Op.: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?
    Üf.: Jó napot kívánok, én meg egy ember vagyok. Azt szeretném mondani, hogy ...

    Op.: És négykerék-meghajtású az autó?
    Üf.: ..... háááát, mind a négy kereke forog.
    Op.: (elneveti magát)
    Üf.: ... és ha még azt is hozzáteszem, hogy szőke vagyok...

    Op.: És a baleset okozója elismerte a felelősségét?
    Üf.: Ó, hát persze, egyből. Azt mondta, örül, hogy nem verem meg...

    Üf.: Gépjármű kárunk volt, és kint volt nálunk a helybeli színlelő...

    Üf.: Én XY kollégájukkal szeretnék beszélni.
    Op.: És melyik fiókban dolgozik a kolléga?
    Üf.: Az egyikben.

    Üf: ...és akkor most tulajdonképpen december 31-én ér véget az év? Mármint, hogy Önöknél is?

    Üf: A kocsim biztosításával kapcsolatban kérdeznék, mit mondjak? Mindent tudok mondani!
    Op: Akkor kérem a szerződésszámot.
    Üf: Úúú, az hol is van, hogy van?
    Op: Mindegy, akkor az autó rendszámát kérem.
    Üf: A rendszám? Mi is a rendszám? Várjon, hol van az itt?

    Üf: Másfél hónappal ezelőtt kórházba kerültem, ahol több hónapig kezeltek...

    Üf: Jó napot kívánok, lenne egy kis problémám... Mondjak egy szerződésszámot, hogy közelebb kerüljünk egymáshoz?