A BMW Saubert irányító Mario Theissen nyíltan kritizálta azt a döntést, melynek értelmében 2008-tól az F1 valamennyi csapatának ugyanazt, a McLaren Electronic Systems által szállított egységes központi vezérlőelekronikát (ECU-t) kell használnia. Theissen, aki előtt már többen - köztük a Renault és a Ferrari vezérkara - hangot adtak az elégedetlenségüknek, nem egy szempontból aggályosnak tartja a lépést. "Hiba volt áttérni a szabványos elketronikára. Ez jelentős többletköltséggel járt számunkra" - mondta a Bildnek. - "Az a tény pedig, hogy (az ECU-t) egy közvetlen vetélytársunk készíti, amely így bepillantást nyerhet a módszereinkbe, cseppet sem segít." A McLarent motorokkal ellátó Mercedes sportprogramjának főnöke, Norbert Haug ugyanakkor igyekezett eloszlatni a csapatok kétségeit. "Partnerünk, a McLaren nyújtotta be a legolcsóbb ajánlatot, az FIA tehát logikus döntést hozott" - vélte. - "Meg vagyunk győződve róla, hogy a többiek aggályai teljesen megalapozatlanok."
Szerintem megvan a 2008-as botrány alapja, ha kiderül az adatcsere a ECU és a McLaren-Mercedes között vagy egy autó a szoftver miatt áll le futam közben, akkor lincselés lesz...