• Amiga
    #57537
    Nekem erről a - szintén szemét módon elfogult - kommentátorok jutottak eszembe. Amikor Massát kihívták 15 (!) körrel a vége előtt, az "csapatmanipuláció" volt. Amikor Trullit kihívták a boxba 2 körrel a vége előtt, az "úgy tűnik eltaktikázták az üzemanyagát" volt. Persze mit várjuk olyan kommentátoroktól, akik töröttnek nézik a Ferrari-felnit. :)

    Ellenben azon rágódni, hogy Massa szabályosan került-e hátrébb, mint Raikkonen, nevetséges. A szezon végén már természetes, hogy a csapat a jobb pozícióban levő pilótát támogatja. Tavaly például a kínai nagydíjon Fisichella páros lábbal állt a féken, hogy a brutálbéna Alonso el tudjon menni mellette. Aztán ahogy az előzés megtörtént, Fisichella visszagyorsult. Mit mondott a verseny után az interjúszobában? "A harmadik etapban vibráció lépett fel, emiatt jelentősen lelassultam, szerencsére később megszűnt a probléma, talán a gumik alkalmazkodtak jobban". Bahh, szánalmas. Abban, hogy Massát a boxba hívták, szánalmas dolog azt látni, hogy így akarták volna Rai versenyét megcsinálni. Ha csak az a cél, hogy elengedjék a finnt, elérhették volna más eszközökkel is (pl. beszólnak Massának rádión, hogy "hé öreg, gyorsíts, Rai körönként fél másodperccel gyorsabb mint te". Ebből Massa értette volna, hogy valahol el kell fékeznie egy ívet és csak egy pozíciót vesztett volna, nem hármat). Ha valaki nézte is a versenyt, nem csak szunyókált, úgyis tudhatta, hogy Massának van még egy kiállása.