• b-type
    #50549
    Lehet hogy megmagyarázza, de hogy ez pusztán nem elég hozzá azt én zihernek tartom. :)
    Alapvetően a telemetria nem a versenyzőnek szól...böngészheti de hogy egy körben lévő tizedes különbséget találjon, ahoz mérnöknek kell lennie,...és még akkor sem biztos hogy ér vele valamit, hiszen más stílusban mennek.
    Hamilton gyorsasága nem látványos, ha visszagondolsz Alonso a hátsó egyenesről forduló balos féktávját elsokalta és lefüvezett (uott ahol Kimi is),...ha Hamilton vezetésében látványosságot keresnék akkor nekem a hátsó rész tünik úgy hogy másképpen használja mint Alonso.
    Vhogy jobban játszik az autó hátuljával.
    Sztem a vezetése a szokásos dolgokban keresendők, simán 'rajzolja' a pályát..azaz tökre felveszi a ritmusát és a tapadás határain mozog..de még innen.
    Semmi látványos, MS vezetésében sem volt semmi látványos csak qva gyors volt.
    Alonso gyorsaaságában volt látványosság, kegyetlen támadta a kanyarokat még a Renault-val, itt másképpen vezet...piszok gyorsan de be-be hibázik.
    Ezt nem teszi egyenlőre Hamilton.
    Nincs neki szvsz semmi előnye, szimezhet-telemetriázhat, ha fejben összeszedett akkor a képességei ezt a sebességet hozzák.
    Szal sztem jól rajzolja fejben a pályát, kicsit jobban rakja az autó hátulját a szűkekben, vmint képes összerakni a köröket nagyjából uazon köridőben. ...vmint kellően védekezik, a rajt utáni féktávra volt egy kis mozdulata..ami azért mutatta hogy tudja ő mit kell tennie ahoz, hogy ne férjen oda a másik, Alonso-nak bele is kellett korrigálnia kicsit.