• edeleny
    #44690
    Mindenféle negatívum,vagy kötözködés nélkül,mintegy lezárva a tegnapi vitát,és a mai Sumi ügyet.
    Szóval nem nagyon tudom el képzelni mit is tudna csinálni Sumi a Ferrarinál.
    Az természetes,hogy a csapat meg akar tartani egy ekkora tapasztalatot,és PR-nek is elsőrangú,de mit tudna csinálni?
    Az autó fejlesztése nem nagyon jöhet szoba,nem tesztel,nem vezeti,nem nagyon tud ujjat mondani,igaz ettöl lehetnek jo ötletei.
    Az adatok,trendek kiértékelésére vannak nála képzettebb,aero-mechanika mérnökök.
    Tanácsadás az aktív pilotáknak?
    Mindannyiunk munkahelyén elképzelhetö,hogy vannak idösebb tapasztaltabb szakemberek,akiktöl szivesen elfogadunk tanácsokat.
    Viszont ha ez a nagytiszteletü szakember egész nap a munkámat figyelné,és "osztaná az észt" rövid uton melegebb égtájakra küldeném,még ha Einstein is lenne az illetö.
    Biztos igy van ezzel Kimi,és Massa is,tehát ez is kilöve.
    Amit el tudok képzelni,az a PR területen valo munka,a hirneve megtenné a magáét.
    Esetleg,a csapatfönök személyes tanácsadoja,taktika és egyéb verseny dolgokban,olyan igazi kötetlen munkakör.
    Talán kapcsolattarto a Bridgestone-val.
    Illetve,amihez igazán van érzéke az a ferrari képviselete az F1 sportpolitikában.
    Ha a Ferrari fönöke lennék,bedobnám néhány különleges sorozatba egy egy verseny erejéig,mint mondjuk a 24 verseny,GT széria.Egy Ferrari volánjánál nagyobb figyelmet kapna,mint egy egy F1 futam.
    Én jopofának találnám ezt a NASCAR-os tesztet is.
    Mindenesetre ha én lennék Sumi,minden olyan dolgot,autot,versenyt kiprobálnék,amit idáig nem volt szabad,vagy nem volt rá alkalma.

    Az már személyes véleményként teszem hozzá,így a végén,hogy sajnos,én nem olyannak ismerem Sumit,hogy bármi ilyenbe részt venne.