• a.carkey
    #44588
    Ez az év a gumikról fog szólni. Akárhogy is nézzük, tutira meg lesz annak az eredménye, hogy a Ferrari kitartott a Bridgestone mellett, míg pl. a Meki nem. Ez döntötte el a 98-as VB címet is.

    Lehet fikázni Kimit, lehet magasztalni Alonsot, de vannak a tények.
    A Mercedes motorral felszerelt McLaren egy időzített bomba. Amióta bent vannak az újkori F1-ben azóta szar ez a konstrukció. Tény, hogy Mika nyert vele két egyénit és egy csapat VB-t, de a 98-ban nagyban segítette a Bridgestone gumi, 99-ben meg sokat jelentett MS korai kiesése. 2000-től viszont már mákja sem volt a Mekinek. A legfontosabb pillanatokban adta meg magát a motor vagy az elektronika.

    Lehet, hogy Alonso sztár, gyors, meg minden, de egy hibás konstrukcióba kerül, és ezzel azonnal még ő sem tud majd kezdeni semmit. Mert ez a Mercedes motor minden csak nem megbízható (a Sauberben is szar volt), és ha csak három futamon nem ér célba vele, míg Kimi Ferrarija csak 2. 3. helyeken megy be, már cseszheti.

    Alonso - ha minden jól megy - talán jövőre már összerakja vhogy a az autót, persze ugyanúgy kell majd figyelnie Hamiltonra, mint ahogy Kiminek Massara. Kiminek legfőbb ellenfele Massa lesz.

    Az is lehet, hogy a Renaultok az időmérőn jók lesznek, de egy Fisco nem VB esélyes pilóta, ahhoz ő túl olasz, egy Kovi meg újonc. Még Jacques sem tudott újoncként VB-t nyerni, pedig alatta a korszak legjobb autója volt ...