• Istencsászár
    #42943
    "A motorfejlesztések a 2007-es idénytől ugyan befagyasztásra kerülnek, a nagyvállalatok az eredeti tervekkel ellentétben egészen a következő szezon kezdetéig módosíthatnak egységeiken, miután sikeresen megegyeztek a FIA illetékeseivel.

    Az új egyezség értelmében tehát a csapatok a következő két futam valamelyikén leadnak egy - még nem végleges - motort a szövetségnek, majd december 15-ig egy olyan listát bocsátanak a FIA rendelkezésére, melyben tételesen szerepel, milyen módosításokat szeretnének még eszközölni hajtóműveiken a következő szezon kezdetéig, pontosabban 2007. március elsejéig.

    Ha a szövetség elfogadja a változtatásokat, akkor a beszállítók megkezdhetik a munkát, és a "készterméket" jövő év márciusáig le kell adniuk az irányító testületnek. A csapatok ezekkel a motorokkal fogják majd teljesíteni a 2007-es, illetve a 2008-as évet. Módosítást pedig csak abban az esetben végezhetnek el a motoron, ha az a megbízhatóság javítását szolgálja."

    Semmi értelme jósolni, meg jósnak képzelni magunkat, addig még sok idő van, ki tudja milyen konstrukciókat tesztelnek a próbapadokon... a 2007es motrokat majd a téli szünetben tesztelik egészen márciusig és majd az első 5 futam után eldől kinek hogy sikerült.