• b-type
    #42938
    Hát azért hozzátartozik a dologhoz, hogy
    Berger 1994-ben egyszer, Alesi 1995-ben egyszer tudott győzni, amikor Berger győzött akkor 8 autó ért célba, és a sorrend elég sokmindent elárul, mögötte a 2. és 3. a két Ligier Renault volt (messze az volt a legnagyobb eredményük), igazából mindenki kiesett, egyedül Damon Hill volt a veszélyesek közül ő volt az utolsó 1kör hátránnyal..szal nem lehetett egy egysezrű futam :)))
    Alesi győzelme 1996-ban egy fokkal erősebb volt, akkor 9 autó ért célba, és mögötte a két Jordan Peugeot, itt is kiesett minden veszélyes név kivéve MS-t aki 44mp hátrányban volt, ...szal ott is történhetett valami.
    De alapvetően azért tényleg inkább a megbízhatatlansága volt az ami keresztbetett nekik, igazad van a hasonlattal, bár én a McLaren-t most jóval erősebbnek érzem mint az akkori Ferrari-t.
    A McLaren ha hagyják futni akkor versenyt nyer erőből, de elromlik, ha pedig visszatekerik akkor van ott szvsz mint anno 1995-ben a Ferrari hogy 3.-nak nagy eséllyel bejön.