• edeleny
    #40493
    Az auto sulypontjának a fixálásában segit,ami közvetve van hatással az aerodinamikára,az az igyekszenek a hasmagasságot állando értéken tartani,illetve,ami a másik cikkben volt,hátul lineálisan mozgo dolog van,ami szintén az egyensulyt hivatott tartani,lassuláskor,és gyorsuláskor.
    Legalább is én ezt hámoztam ki.
    Én csak auzt nem értem,hogy miért most tiltják be,az igazán korrekt az lenne az FIA részéröl,ha ök is beismernék,sorry tévedtünk,ez már tavaly is tilos lett volna,de most már akkor jövöre nem lehetlesz használni.
    Valami dupla kasztni megoldást emlegetnek,ami egyszer már volt,betiltották,de egyenlöre fogalmam sincs mi az.

    Ebböl es a Ferrari szárny ügyböl kiindulva az lenne az üdvös,ha az év elején pár héttel mindenki leadná azt az autot,amivel indulni szeretne,az FIA technikai delegátusa átvizsgálná,ha az átmenne a vizsgán,az abban lévö fejlesztéseket,csak a következö évtöl lehetne betiltani.
    Az az év közben,csak az ujonnan létrehozott dolgokat lehetne diszkvalifikálni.