• b-type
    #38896
    Én nem hiszek semmit, vannak elképzeléseim és kész, viszont nem is jósolok, és nem gondolkodom 'Ferrari jutalomévben'.
    A mostani Michelin-es csapatok már most rengeteget tudnak a rivális Bridge' abroncsokról, gondolom erre a tudásra is építik a saját taktikájukat.
    De mivel vannak szezon előtti tesztek, ezért lesz idő kitesztelni a gumikat.
    De mindentől függetlenül tök mindegy hogy hogyan szemcsésedik, azért van ott a gumis szakember hogy megmondja mi lesz.
    Nem a csapatok végzik ezt a munkát, a csapathoz állított gumis az aki méri a hőfokot folyamatosan, elemzi a rendelkezésére álló adatokat, és mondja hogy milyen abroncsokat próbáljanak...és ezek az adatok a Bridgestone tulajdonában vannak, és nem a Ferrari tulajdonában.
    Nincs semmi amivel előnybe kerülhetne a Ferrari...az ő mostani gumitapasztaataik uúgy bekerülnek a Bridge' tudásanyagba, és mivel a Bridge' osztja a lapot ezért azt mindenki megkapja.
    Gumibam semmiben sem kapnak kevesebbet a Toyo'-nál pl., bár nem látok bele a szerződésekbe, nem 'egyenlőbb' a Ferrari, ezt felesleges erőltetni szvsz.
    A Ferrari végzi a fő fejlesztést ez valszeg így van, és ennek az egyedüli oka az hogy ő a leggyorsabb az ezen a gumin futó csapatok közül...nincs értelme a második leggyorsabb tapasztalataira alapozva fejleszteni egy gumit, mert az nem biztos hogy frankó a gyorsabb autónál, ennyi.
    szal én nem néztem el szvsz semmit, te azt mondod, jövőre 'Ferrari jutalom év', meg a 'Ferrari egyenlőbb' a többi Bridge'-s csapatnál, meg ilyesmi...csak ezekre reagálok ahogy tudok.
    Én nem gondolom azt hogy tudom mi lesz jövőre, a jövőről csak azt sejtem, hogy az egyforma gyártású gumik még inkább csökkentik a futamon kialakulható különbségeket és ez szvsz jó. :)