• a.carkey
    #3864
    Megfutamodott? Egyszerűen látta milyen lesz a Meki 2002-ben. Az embernek tudnia kell mikor kell abbahagynia. Ettől nagy versenyző valaki, amikor érzi, ha kiszáll, még csak a jóra emlékeznek nála. 2002 elején beleült a Mekibe és nem kért belőle. Nyilván érezte, hogy ez nem fogja megverni a Ferrarit 2002. Ez végülis bejött. A tavalyi szezonban eléggé Ferrari dominancia volt.
    Sok versenyző nem tudja, hogy itt a vég. Patrese nem ébredt rá. Mára ő indult a legtöbb F1-es versenyen. Alesi sem igazán vette észre, hogy csak vergődik. MS is abbahagyta volna vsz már rég, de az a kurva rekordhalmozás és az egója nem hagyja. Bele fog rokkanni aztán majd nézhet, mint Rainey és Doohan a motorosoknál ... Pl.
    Piquet-nek, Bergernek, Hakkinennek, Prostnak, Laudának, Rosbergnek, Jonesnak, Salonak, Herbertnek, Hillnek leesett, hogy itt a vége. Lauda, Prost is hirtelen hagyta abba, majd visszajöttek és nyertek egy újabb VB-t. Közben Lauda alatt meghalt Villeneuve, kiesett Pironi, Jones rosszul döntött, Hunt is abbahagyta. Lauda 84-ben megnyerte a VB ...
    Prost összeveszett azzal az olasszal - nem ugrik be a neve - akitől később megvette a Ligiert. 91-ben kiszállt. Senna akkor nyert, majd a következő évben Mansell is nyert, majd visszavonult, de ő is visszatért később (1 győzelem a villamossal, égés az undorító Mekivel). Prost 93-ban visszajött és VB-t nyert, majd átadta a helyét Sennának, de az sajnos nem élt vele (szó szerint).
    Mika 2000 után, amikor az Meki Indianapolisi versenye után második helyről kiesett elvesztette a Vb-t. Következő évben a csapat és a dagadt hibái miatt végigszenvedte a évet. Next year beült a Mekibe és közölte ebből nem kér. Helyette itt van Kimi. Aki jött, látott és lassan beérik. Ennek ellenére még visszajöhet. Erre az évre - pontosabban két évre - 50 millió dollárt kínált neki a Toyota. Nem fogadta el. Most ráadásul jön a másik gyerek, szereti a feleségét, akinek a hatására visszavonult. Tele van pénzzel, Monte Carloban lakik, nem adózik, van családja, és ez a Meki egyelőre az idén még nem az igazi. Akkor meg minek szarakodjon vele? A kedvedért? Nem rekordbuzi Ő, mint a Cipőkészítő. Prost rekordját már megdöntötte, most Senna polejaira pályázik.

    99-ben meg mi is volt? Schumacher eltörte a lábát. Nekibaszta magát a falnak a SAJÁT hibájából. Akkor meg ki a rossz pilóta?
    Ha jól emlékszem Mika adelaidei baleseténél épphogy megúszta. Ott a rázószegély kilyukasztotta a gumiját. Majdnem meghalt. Aztán Hockenheimben elszállt 270-nél ismét a gumik miatt. Nem SAJÁT hibából, mint az a gyökér MS. Két hatalmas baleset után megminek játsszon az életével egy szar kocsiban??? Aki ilyen veszélyes sportokat űz, sok balesete volt, sokat kockáztat, és nem látja, hogy mikor kell abbahagyni, könnyen súlyosan megsérülhet ...
    (Rainey, Doohan, Piquet, Pironi, Watson, Lauda, Alboreto, stb. esetei eléggé fájók. Lauda megégett, de visszatért, majd nem hazárdírozott többet. Rainey, Doohan kerekesszékben. Pironi két Ferraris bukás után motorcsónakbalesetben halt meg. Piquet tropára törte magát az Indycarban. Watson majdnem belehalt az utolsó karamboljába. Alboreto sem él már. Sérüléseik nyomát magukon hordják. Általában időben kiszálltak, vagy kiszállhattak volna, de visszatértek még hazárdírozni. Piquet, Watson és Lauda tagjai ma is építőleg a társadalomnak. Laudának még repülőgépei vannak, Watson kommentátor, Piquet szintén. Viszont öregen is lejáratták magukat: Lauda 1985-ös teljesítményét a világbajnok autóval nehéz űberelni. A legjobb startpozíciója 6. volt abban az évben. Piquet az Indycarban bukott és semmit sem ért el. stb.)