• b-type
    #35915
    értem én meg minden, de miből gondolod hogy ha csak kereket cserélni mennek akkor megszünik a boxtaktika, vagy akkor azt is hozzá kellene változtatni hogy ne csak kötött számú abroncsot használhassanak egy hétvégén.
    Azt pedig megint nem hiszem hogy meghoznák, hiszen pont a költségcsökkentés címén hozták.

    Az egész F1-nek kellene megváltoznia, a felfogásnak.
    mert ahol a tizedeknek ekkora jelentőségük van, ott nem az ember van a középpontban.
    A legtöbb pilóta tudna tizedre uolyan időt autózni egy teljesen uolyan autóval és gumival...mert vannak annyira képzettek.
    Az autó pedig kiszolgálja őket, már nem vadló , meg nő, szílaj izé meg mittomén...szal nem igazán pezsegnek töle a pilóták.
    Kiszállhatna már belőle egy olyan pilóta is akin látszik hogy bzze de élvezem ezt az egészet, a vezetést, ezt az autót, ezt az egész versenyzést..
    nem pedig csak a győzelmet, vagy az eredményt.

    Itt van egy 'technika' nevezzem így amiből kiölnek minden sajátosságot, és tizedre..századra hegyezik, és a pilóták kiautózzák belöle, tizedre századra.
    Ha rosszabb a technikájuk akkor 5tizedre, ha tavalyi akkor 1mp.

    Szvsz sutty kivágni belőle az aktív diffit, máris tekeregne kanyarbemeneten, és kigyorson, kivenni a TC-t, kivenni az összes ilyen vackot, ezt anno nem azért rakták bele, mert különben nem lehet vezetni, az F1-ben voltak ennél jóval erősebb járgányok is sokkal kezdetlegesebb futóművel és aerodinamikával..
    Azért rakták bele mert kell a fejlődés amit majd átraknak a szériagyártásba..
    meg azért hogy kifelé szorítsák az emberi hibaszázalékot.