A Bahreini Nagydíj hétvégéjén a Renault panaszt emelt a Ferrari hátsó szárnya ellen. A francia csapat állítása szerint a Scuderia hátsó szárnya nagy sebességnél meghajlik és ezáltal csökkenti a légellenállást. Az úgynevezett hajlékony szárnyak azonban könnyen eltörnek, így azokat évekkel ezelőtt biztonsági okokból betiltották.
Az FIA Bahreinben megvizsgálta a Ferrari hátsó szárnyát és nem találta azt szabálytalannak. A német Auto, Motor und Sport információi szerint azonban a FIA-t meglepte, hogy a Renault azt állította: információi vannak arról mi történik a Ferrari szárnyával, ezért figyelmük most a Renault hátsó szárnyára irányult. Charlie Whiting, az FIA technikai delegátusa szerint a francia csapat hátsó szárnyának oldallemezei túl vékonyak, így könnyen eltörhetnek terhelés alatt.
A FIA azon a véleményen van, hogy intézkedéseket kell tenniük annak érdekében, hogy betömjék a hátsó szárnyra vonatkozó szabályon az esetleges kiskapukat, amelyeket elképzelhető, hogy jelenleg mind a Renault, mind a Ferrari kihasznál – és természetesen ezt a többi csapat esetében sem lehet kizárni.