• Punker
    #3211
    Az időeredmények közötti különbségek okozta zavar elkerülése végett a sorban 5-ödik, 10-edik és 15-ödik versenyző után hosszabb szünetet tartanak.

    A lebonyolítás rendje az alábbi:


    Minden versenyző 30 másodpercet kap rá, hogy kimenjen a pályára; a jelet az adja meg, hogy a boxutca végén zöldre vált a jelzőlámpa. Erre először 14:00-kor kerül sor.

    Amikor egy versenyző - kivéve a sorrendben 5-ödiket, 10-ediket és 15-ödiket - megkezdi a mért körét, a boxutca végén 30 másodpercig zöldre vált a jelzőlámpa, hogy a következő pilóta kimehessen a pályára.

    A sorrendben 6-odik, 11-edik és 16-odik versenyző számára akkor vált zöldre harminc másodpercig a jelzőlámpa, amikor az előző pilóta megtette mind a három körét, és visszatért a boxutcába.

    Aki bármilyen okból nem tudja elhagyni a boxutcát az előírt 30 másodperc alatt, nem vehet részt az időmérő edzésen. Ilyenkor a következő versenyző számára két perccel később vált zöldre a jelzőlámpa.

    Ha egy autó a felvezető-körében leáll, a következő versenyző akkor kap zöld utat, amikor a bajba jutott kocsit biztonságos helyre vitték. A pályára készülődő pilóta legalább két perccel a jel megadása előtt értesítést kap róla, hogy ő következik. Az a versenyző, akinek az autója megállt, nem vehet részt az időmérő edzésen.

    Ha egy autó a mért körében áll le, a pálya mellett piros zászlókat kezdenek lengetni, és a másik, kint tartózkodó kocsinak vissza kell térnie a boxba. Normális körülmények között öt perccel ezután vált zöldre a jelzőlámpa, és az a versenyző, aki kénytelen volt megszakítani a mért körét, kap egy újabb lehetőséget. Előtte azonban benzint és új gumikat vételezhet, és az időmérő edzést öt perccel meghosszabbítják.