• a.carkey
    #3102
    Szerintem 90 és 91 voltak az utolsó igazán jó évek (bár a kedvenc szezonom 1987, már a többször újraindított AUT nagydíj miatt is, ahol Nigel "poénból" felejelte a szervízhidat, aminek következtében elkésett az eredményhírdetésről (is)). Több világbajnok volt az évtized elején, jobb versenyek voltak, több előzéssel, valamint izgalom. Hakkinen is akkor debütált,Schumacher is. A Prost-Senna párharc 90-ben, 91 Senna "egyeduralma", majd a végére Nigel is feljött ... Hah, régi szép idők!
    Most mi van? Azt kérdezték maguk a versenyzők is - akik mellesleg nem hiszik el, hogy MS-t idén megszoríthatják -, hogy Schumi vajon már Braziliában világbajnok lesz, vagy erre Malayziáig kell várni ...
    Szerintem MS nyerje meg a 6. vb-t és irány a család. Ha ez megtörténik, talán lesz még egy kis izgalom addig, míg az arabok ki nem találják, hogy egy Jumbót küldjenek a sajtótibünbe ... (is).

    A ... "szakértők" az RTLK-n azt mondják, az idei olyan volt mint 88, de szerintem itt a többiek nem voltak olyan égők, mint az akkori mezőny. Ott esélyük sem volt és Berger is csak azért nyert egyet Monzában, mert Sennát a vége előtt nem sokkal kitették. Idén a nagycsapatok simán nyertek legalább egyet (+ volt sok pole-juk is), a Ferrari ugyan valóban megnyerte a többit, de 88-nak akkor is volt némi bukéja, az idei meg dög unalom volt. Pozitív jelet meg egyáltalán nem találtam (egyet se). Szerintem-> Jövőre új szabályok, más technika, de a változást valójában, a motorok 2004-es újraterveztetésétől kell majd számolnunk. Akkó' újból lesz végre igazán izgalmas F1-es futam.
    Bár a mai naptól hivatalosan Mika a finn nemzeti bajnokságban megy, azért én nem felejteném el azt az idén szeptemberben olvasott hírt, miszerint jövőre a Toyotának fog tesztelni és kb. olyan viszonyban lesz, mint 93-ban a "Mekinél" volt. Ezt akkor egy F1-el foglalkozó, FIA-hoz igencsak közel álló siteon olvastam. Úgyhogy aki szerette, szereti reménykedhet. Mellesleg szerintem a Toyotáé a jövő, persze nem azokkal, akiket szerződtettek a 2003-as szezonra ... , mert annyi a lóvéjuk, mint senki másnak és a Ferrari sem bírja már sokáig ezt anyagilag, annyi autót a Fiat nem ad el, hogy hosszú távon bírni tudják. Ismerve azonban a japcsikat, maximalisták és megcsinálják a tuti autót három éven belül ...