• AnuluWork #28393
    Khm. Mika sem a megbízhatóságáról volt híres a McLaren korai szakaszában, és - Haki drukkerként mondom - azért két VB is összejött neki. Pedig ő alatta is nyíródott ki Merci motor, Peugeot és Judd erőforrás is, mégis volt dobogós szar Peugeot-val, Juddal, Mercivel is. Állt már meg boxban - 1000 alkalommal -, szkadt már leg felfüggestése 340-nél, esett már ki vezető helyről, 1000 motor szállt el alatta, biztos mind-mind miatta, mert ő nem képes spórolni. Legalábbis ha az urak véleményét továbbvetítem Kimire. De vetíthetném Schumacherre is, hisz ő is béna ezek szerint, hisz ő sem tudott spórolni az autóval, sokszor esett ki vezető helyről, cseszte el az időmérőt, robbant fel alatta a motor, stb., stb.

    Megbízható autóval a segge alatt az ember tud spórolni, ahol viszont szar a motor, az elektronika, egyebek, ott nem feltétlenül a pilótában kell keresni a hibát ...

    Az, hogy Majomzoo idén viszonylag ocsítottan megúszta az évet, az nem jelenti azt, hogy hú de királyul megtanult spórolni az autójával. Ugyanis előtte erre nem volt képes, és vsz utána sem lesz sétagalopp az élete.

    Ott van az Újfalusi. 97-ben király volt, spórolt, taktikus volt, méltó a címére, stb. stb., erre jön 98, és mint egy idióta úgy vezeti azt az autót, ami tul képp a tavalyi volt, csak nem volt kiírva, hogy Renault, és még futamot sem nyer.

    Szóval, ha vki teszem azt megbízhatatlan, attól még nem feltétlenül béna, és nem megfelelő az idén fostalicskaként viselkedő Ferrariba.

    Kimtől egy igazán nagy hibára emlékszem, és ez egy francia nagydíjon volt.