Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#26369
Nos, csakhogy összehasonlítsuk Ralfot és Alonsót:
Ralf:
2005 Ismét baleset az USA Gp-n, de ezúttal komolyabb baj nélkül.
2004 Hat versenyt kihagyott az USA GP-n történt balesete miatt.
2003 3 pole, és 2 győzelem (Európai Gp, és a Francia GP), ötödikként végez a pontversenyben.
2002 Megnyeri a Maláj-GP-t.Negyedikként végez a pontversenyben, a csapattársa, Montoya mögött.
2001 Még mindig a Williamsnél, első győzelme a San Marinói GP-n, majd győzelem Kanadában és Németországban. 49 vb-pont, 4. helyezés a vb-pontversenyben.
2000 Ötödik helyezés a pilóták pontversenyében.
1999 Átmegy a Williams-Supertechez, 35 vb-pont, 3 dobogós helyezés a nem valami gyors autóval.
1998 Még mindig a Jordannél, egy második helyezés Spa-ban, és egy harmadik Monzában.
1997 A Jordanben kezd. Egy harmadik helyezés az Argetin GP-n.
Alonso:
2005 Azt hiszem, itt nem is kell semmit se mondanom...(A vb-címtől egy hajszál választja el)
2004 Negyedikként végez a bajnokságban, pole Franciaországban, és négy dobogós helyezés. (Ebből egy második helyezés a Francia GP-n)
2003 A legfiatalabb pole pozíciót szerző versenyző(Maláj GP), pole és győzelem a Hungaroringen. Hatodikként végez a pontversenyben.
2002 A Renault hivatalos tesztpilótája.
2001 Debütál a Minardinál. Legjobb helyezés: 10. hely, Német GP.
Amint az nyílvánvaló, Ralf előbb kezdett, viszont ő korántsem kapott olyan erős és jó autót, mint Alonso. Hisz igazából pályafutása elején, a Jordan középszintű autó volt, a Williams-Supertecről meg nem is érdemes beszélni, és Ralf tényleg nagyszerűen szerepelt azzal a 35 ponttal, hisz abból az autóból nem lehetett többet kihozni. Utána viszont hiába volt jobb a Williams-BMW, elkezdődött a Schumi-korszak, és onnantól kezdve a többi pilóta örülhetett, ha futamot tudott nyerni.
Alonso viszont később kezdett, és hamar a csúcsra jutott, ehhez viszont az kellett, hogy egy bizonyos Flavio Briatore felfedezze magának, és a feneke alá adja az egyik legjobb autót, hisz amióta a Renault gyári csapatként visszatért a Forma-1-be, azóta egyre jobbak és jobbak lettek, mígnem idén a vb-cím nagy esélyesei lettek.