Nyiri#22832
Ez igy van... De ez csak 1 palya. Mig a micslen 7 csapat adatait kapja meg az F1-ben gumifejleszteskor mig a Bridgestone csak 3-et (abbol is egyedul a Ferrari nyomja komolyan...) Ezert sem ertettem, miert baszogatjak a ferrari-t amiert tobbet tesztel. Ha 4-5x tobbet nyomat mint a tobbi akkor sem erik utol a gumifejlesztesben a tobbi tobbi csapat osszesitett eredmenyeit (ez latszik is a gumiversenyben).
Amugy jopar hir volt amiatt, hogy a Ferrari nem egyezett bele a sikanba, mint kiderult meg se kerdeztek oket. De meg is ertem miert nem egyeztek be. Nem az O gondjuk es legalabb olyan veszelyes lett volna mint az allitolagos gumi hibas baleset (mivel a verseny elott 1 oraval pakoltak volna fel igy jopar pilotanak (meg a tapasztaltaknak is ) total eltert volna a begyakorolt vonaltol es az nagyon veszelyes helyzeteket produkal.
Bar nem ertem hogy a micslenesek mit vartak a tobbi csapattol. Szolidalitast? Miert? Ok sem voltak azok, mikor a Mindardi az ev elejen annyit kert, hogy had induljon a regi kocsival mert az uj nincs kesz. Senki nem allt melle (szavazas volt).
Mindg megeri a penzet, mind csak maganak kapar (ami ertheto), de ne jatszak mar itt a martirokat (van par eleg furcsa nyilatkozat). Honapok ota tudni lehetett hogy a micslen a hataron nyomja a cuccot es most beszoptak. Ennyi. Kovetkezo versenyen ujra kiraly lesz a gumi es vissza a regi rend (Sajnos, mive sumi drukker vagyok :)