#20649
egyébként sztem nagyon izzanak az agyak a csapatoknál.
- Ferrari-nál azért, hogy az időmérés előtt kiszámolt taktikával, most az időmérés után kb. hová érkeznek majd kiállás után (szvsz a versenyt döntheti el).
- Renault-nál azért mert félnek (jogosan) Raikkonen-től és a Merci-től, és gondolkodnak a Bmw-ken, és mindezen felül néznek a Ferrari-ra.
- McLaren-nél tudják szvsz, hogy jobbak a Renault-nál, ők sztem a Bmw-t, és a Ferrari-t figyelik.
Sztem Imola lesz, a Ferrari nagyot fog gyorsulni kb. a verseny felétől, az a lényeg, hogy üres pályára jöjjön vissza tankolás után.
Ja, és a legfontosabb, túlélni az első kanyart, a Ferrari azt sem engedheti meg hogy pont nélkül maradjon, de azt pláne nem hogy versenytapasztalat nélkül maradjon, az első kanyarban ütközni-kiesni katasztrófa lenne.