• repvez
    #182150

    Arról viszont nem igen hallani, hogy bár egységesen január 1 tol kezdhetik meg a fejlesztést a 2026 os autonak, de azok a csapatok akik már most is a verseny résztvevői, nekik a 2025 ös auto fejlesztésére is kell költeni és időt szánni, mig azok akik csak 2026 tol jönnek, ök meg csak az uj autora fejlesztenek egész évben rengeteg elönyre szert tehetnek.
    A regulácio nem tudom, hogy rájuk is vonatkozik, hogy mennyit használhatják a szélcsatornát és egyébb CFD szoftvereket, mert ugye azok mind az elözö év helyezéséből számolják.
    Ebből a szempontbol most a mclaren huzta a rövidebbet, mert megnyerték a bajnokságot, igy nekik lehet a legkevesebb idöt használni a szélcsatornát, ugy, hogy 2 autot is kellene nekik fejleszteni,mert esetleg esélyuk lenne az ideit is megnyerni.

    Mig a williems sokkal több időt kap és mivel esélye sincs jobb helyezésre igy egybol tolhatja teljes erővel a 2026os projectet.

    Ezt igy nam tartom teljesen fair és egyenrangu feltételeknek.