• repvez
    #181985
    az a baj, hogy már pont a tempo beáldozása az ami ide vezetett. Mindenen sporolni kell és ezért amikor tudnának is valamit kezdeni a másikkal akkor vagy nem tehetik meg vagy nincs meg hozzá a megfelelo erő.
    Gondolok itt, hogy csak a kijelölt helyeken van DRS tehát ha máshol a pályán is lehetne használni a DRS-t ott ahol akarja a versenyző akkor lehet több lenne az elözés.
    A másik meg ha még lenne is helye és engednék is akkor meg kifogy az energia visszatáplálásbol. Ha állando jelleggel ott lenne ez a teljes teljesitmény az is segitene az elözésekben.

    Ezek hiányában vayg a kijelölt helyen kijelölt idöben kikerülik egymást DRS-el. vagy ahogy láttuk is késöbb kezd fékezni , hogy tovább legyen meg a sebesség különbség. ez ahhoz vezet, hogy ha a pilota kelloen magabiztos és bizik a kocsiban, hogy igy is beválalja az elözést akkor tegye. ez a versenyzés, hogy olyan helyeken is megprobálja ahol a másik nem számit rá és akár a verseny végét is jelentheti számára, de ha bejön akkor elörébb kerül.
    Na ez az amit a mostani F1 nem támogat, minden ilyen megmozdulást buntet.

    Egy hasonlat csak, aki ment már autopályán és van sebesség korlát ott észrevehette, hogy elég ha csak pár ember nem tartja a kijelölt sebességet és máris kész a dugo vagy a baleset veszély, mert aki lassabban megy az feltartja a másikat , de nem akar anynival gyorsabban se menni , hogy megbuntessék.
    DE németorságban ahol a kijelölt helyen nincs sebesség korlátozás ott kevésbé jellemzo ez a vonatozás miért, mert mindenki tudja ,hogy nincs buntetés ha gyorsabban mész nincs feltartás mert gyorsabban és bármikor megelözhetetd a lassabb autot , nem kell pluszba még a sebesség határra is figyelni. és nincs az amikor a külsö sávban 128al megy valaki és te meg 131el probálod a belsoben leelözni.