Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#181970
Tudod hogy ha gyorsabb az nem elég sokkal gyorsabbnak kell lenni egy helycseréhez. Szerintem rádióban is mondták hogy miről szólt ez, mondták hogy egy bajnokság megnyeréséhez csapat kell és mindkettejükön megvolt az a nyomás hogy fiatal versenyzők nagy tehetségek, első győzelem kell stb és most Piastrinak kinézett. Szerintem úgy voltak vele, hogy ha most átadják valószínűleg év végén nem ez a pár pont fog számítani, viszont egy Norrist segítő Piastri sokat számíthat majd. Ha meg elcseszik csapaton belül a hangulatot az sokkal inkább komplikálja a dolgokat, így meg bármikor megkérhetik Piastrit hogy adja fel a pozícióját ha Norris továbbra is jön fel Verstappenre és Piastri meg is fogja tenni nem úgy lesz vele hogy őt sem engedték el.
Verstappen Hamiltont meg úgy láttam, hogy Hamilton szokás szerint úgy vette a kanyart mintha egyedül lenne, mintha semmi reflexe nem lenne pedig akkor tudjuk hogy nem ilyen autókban ülne. Belső kamerából ez nagyon látszott. Nem először csinálja ezt meg. Szerintem ha be is vetődnek de még nem szorítják le a pályáról (4 kerék a vonalon túl) az előzöttet, akkor az előzöttnek helyet kell hagynia. Ha a helyhagyás közben leszorítják és nem úgy hogy az előzött akkor direkt lemegy a pályáról hanem annyi helyet hagy amennyitől elférnek de próbál ő is minél szűkebben fordulni, de ha úgy is kitolják a pályáról akkor meg az előzőnek vissza kellene adni a pozíciót ha sikeresen előzött +3 kör DRS ban-t kapna, hogy ne mászhasson megint olyan gyorsan a nyakára az előzöttnek. Előzéseket szeretne látni mindenki nem azt hogy be tud az ideális íven fordulni minden előzési ívet lezárva valaki mint valami hülye bot egy szimulátorban.