• sure
    #181157
    Ezek a VSC, SC alatti kerékcserék mindig is rizikósak voltak és lesznek, egyszer hopp, másszor kopp, van, akinek bejön, és van, aki nagyot bukik. Ezen csak az változtatna, ha nem lehetne piros zászló alatt kereket cserélni, kivéve ha kimondottan sérült (defektes) a gumi.

    Talán az azonnali pirosakat kéne egy kicsit jobban megfontolni, pl. a múltkori Stroll félre állásnál is egyből eljárt a kezük, oké, hogy állítólag valami GPS szenzor szerint a pályán volt a kocsi, de ilyenkor egyből egy VSC, adjanak maguknak pár másodpercet vizuálisan is felmérni, pontosan mi is van, mielőtt egyből beintik a pirosat. A VSC-t elvehetik akár fél perc után is, de a bemutatott pirosat nem vonhatják vissza, hogy "bocsika, benéztük, mégsincs semmi". A mezőny egy része, hacsak nem az első 1-2 körben történik valami a sereghajtókkal, úgyis át kell haladjon a problémás területen a piros beintése mellett is
    Utoljára szerkesztette: sure, 2023.04.04. 18:34:08