• b-type
    #181055
    Bármit lehet csinálni, lehet C,D ...Dzs autód is, nem a címkézésen múlik. A lényeg hogy van egy adott költségkereted ami egyformán érvényes minden résztvevőre, és van egy adott megszigorítás ami egyformán érvényes mindenkire.
    Tehát fejleszthet a Mercedes 'B' autót ez valahol máshol fog visszaütni, de muszáj meglépni. ..hogy ez idén üt vissza, vagy a 2024-s évben ezt a Mercedes tudja, és az ő döntési szabadságuk.
    Az hogy a mezőny hígul az kétséges, mert létszámban nem engedhetnek meg többet, ha jól tudom jelenleg még kettőt tud befogadni mondjuk Monaco, és persze ehhez mindenki beleegyezése kell, hiszen akár az időmérő rendszert is érintheti..stb-stb.
    Viszont megszünik pl. az amit legutóbb és remélhetőleg legutoljára a Red Bull játszott ki, hogy kivonulnak az F1-böl ők és a fiókcsapatuk, 4 autót veszít az F1 ha nem lesz előrehozott motorbefagyasztás...stb.
    Lehet nyugodtan menni aki így akar akaratot érvényesíteni, van a helyére más jelentkező.
    Az amit mondasz, hogy inkább látnál kevesebb csapatot, csak szabadon fejlesszenek azt szerintem végig sem gondoltad. Volt már hogy felmerült a GP2-s autók felléptetése amikor úgy volt hogy lefogy a mezőny...minél kevesebb a létszám, és minél elszálltabbak a költségek annál sérülékenyebb az üzleti modell. A pályák bizonyos számú autóra szerződnek, ha nem tudod kiállítani mint szervező akkor szerződésbontások vannak meg egyéb jogi szankciók.

    Lehet erről beszélni javító szándékkal, de az alap az az, mint mindig hogy aki a kisebb képet látja csak az nincs tisztában az összes lehetőséggel.