• repvez
    #180073
    Pontosan, nincs fejlesztés , nincs tesztelési lehetöség, a versenyzés alatt kb 70%ban a gumikrol szol minden, hogy ki hogy kezeli az nyeri a versenyt. annyira ki van mérve minden, hogy nem lehet a pilotáknak saját versenye, hogy ugy menjen ahogy akar és tud.
    A pálya levágásokat is furán kezelik, mert nem a külsö oldali kerekeket nézik hanem a belsőt. Tehát a teljes kocsi lemehet a pályárol, ha a belso kerék még hozzáér a fehér vonalhoz. ha kavics lenne mellette akkor ezt nem tudnák megtenni.
    ÉS igyen lehessen szabadon védekezni, ne csak egyszer, mert igy a DRS-l csak ténleg kikerülés, megmutatom neki jobbra, lezár, de balra már nem jöhet vissza ott simán eltolhatja mellette DRS-l, ez igy nagyon nem jó. ha meg gyorsabb valaki vagy bátrabb akkor ugy is be tudná tolni bárhol.