Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#179873
Itt nem az a kérdés, hogy számitott e rá vagy sem, ha versenyezni akar akkor mindegy hogy hol van probálja beleadni a legtobbet és kihozni a legjobbat a helyzetbol minden alkalommal.
DE igy ne , hogy ha hátraesik akkor inkább kiálok, mert nem akar ugy versenyzni, hogy nem biztos, hogy pontot szerez.
Akkor inkább hagyja az egészet és adja át a helyét valakinek, aki minden helyzetben versenyezni akar.
És a benzinnel kapcsolatban is ez a baj, hoyg már annyira elöre le van szimulálva minden, hogy még a verseny elött tudják, hogy mi lesz ha bejön a SC , söt azt is megjösölják már szinte ,hogy mekkora az esélye, hogy bejön vagy nem.
Aztán ilyenkor mikor légy kerül a levesbe, meg megy a fejvakarás, mert akkor kell kitalálni ujra mindent.
A DRS-t is eltörölném, vagy legalább olyan modon változtatnám, hogy nem csak 1-2 kijelölt helyen használhatnák csak 1mpes idöben, hanem amikor a pilota ugy dönt, hogy beválalja. ha kiesik miatta mert kicsuszik a kis tapadás miatt az az ö baja, de igy csak egy kikerülés, mert a másik aki eddig elöl volt és védekező pozicioban van, nem tud ellene mit tenni anynival gyorsabb a mögötte jövö DRS-el, és csak 1x válthat irányt, ami megint nem segit arra, hogy megvédje a pozicioját.
Szoval, mindenképp elözés lesz belöle aki 1mpre van mögötte.