Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#179789
ezeket a modositásokat nem lehetett volna most meglépni?
Most majd 4 év mulva megint fenekestül felforgatják az egészet?
Meg nekem valahogy furán jön össze, hogy csökkenteni akarják a kocsik méretét, de as sulyukat meg ha lehet csökkenteni vagy megtartani.
Ez ugy hangzik, mintha nem tudnák a méretcsökkentéssel a sulyt is csökkenteni, ugy meg megint érdekes kocsik lesznek, hogy kisebb méret meg közel 800kg.
MEg most bevezetésre került ez az uj elképzelés a kocsikrol, probálják a csapatok a költségsapkával egyutt kitalálni , hoyg hogy lehet javitani a dolgokat ,majd 4 év mulva meg kukázhatják az egészet, mert jön egy teljesen uj rendszer megint, egy mégszigorubb költségsapkával és egy mutatóban lévö robbano motoros egységgel, ami szinte csak azért lesz majd benne, hogy körbe tudjon vele mennia kocsi mig ujratöltödik az elektroms rendszer.
Most sem bir ki még egy teljes kört sem nem hogy egy egész futamot az elektromos hajtáslánc 2014 ota nem sikerült ezt megoldani, hogy 300km-t tudjanak vele ugy menni, hoyg ne fogyjon el az erö belöle az egyenes végéig.
DE majd a megnövelt teljesitménnyel biztos jobb lesz, mikor 1000LE után marad a 500LE benzin motor mikor elfogy a delej, aztán mikor ujratölt meg seggbe rugja a plusz 500LE megint
A gumikat is jö lenne ha nem csak lecsökkentenék, de tartosabbak is lennének és ne amiatt cserélják le öket,mert elfogy a tapadás, hanem mert kötelezö vagy stratégiailag megéri, de mindegyik fajtánál nyomhatnák neki ami a csövön kifér. MErt az nem környezetvaráét, ha 5-10 körös gumikat csak ugy elszornak, mert már 1 tizeddel rosszabb köridöt tud és addig is csak ugy lehett használni mint ha tojáshéjon mennének.