• b-type
    #17938
    Alapvetően úgy gondolom, hogy hátrányos, hogy:
    több éve domináns vagyok a mezőnyben, az új pályákról megvannak a nyerő, vagy nyerési esélyeket biztosító beállítási adataim, ezekkel tudok dolgozni, ezekre tudok alapozni.
    Dobjam ki a kukába.....
    Mert a beállítási adatok a megváltozott aerodinamikai elemeknek köszönhetően semmit nem érnek, mert a motorbeállítási adatok a megváltozott motorélettartamnak megfelelően semmit nem érnek, mert a gumagyártóval kidolgozott tapadásom az aerodinamikának, és a gumiélettartam szabályoknak köszönhetően semmit nem érnek.
    Ezt vesztette a Ferrari, a tavaly érvényben lévő szabályok szerint domináns volt, az idei szabályok szerint nem.
    Nem többi istálló sem vesztette el a valószinűsithető dominanciát, hanem a Ferrari.
    Ez engem nem zavar, nem tartom feltétlen igazságtalanságnak, na de hogy még a Ferrari a genyó, az már kicsit erős.
    A tesztkorlátot aláírta x csapat, a Ferrari nem, akkor sem kötelezheti a többi csapat (pedig fogják), hogy tartsa magát ahoz amit ők mondanak.
    Mert nekik olcsóbb lenne.....