• ToxiMaxi
    #173225
    Az a futam pont nem volt az.

    Más:
    "Az új szabályrendszer bevezetését már eltolták 2022-re és jövőre is az idei konstrukciókkal versenyeznek, de mindezek mellett az alábbiakról döntöttek:
    - 145 milliós költségvetési maximum jövőre, 140 milliós 2022-ben, 135 millió 2023-tól,
    - súlyozott aerodinamikai megszorítások: minél előrébb végez valaki, annál kevesebb órát tölthet a szélcsatornában és a CFD-programokon (a szabályokban meghatározott alaphoz képest, 2,5%-os, majd 5%-os lépcsőkben),
    - a nagycsapatok költségvetési limitjéből levonható a más csapatok számára is értékesített alkatrészek becsült eszmei értéke (így a fejlesztési költségek igazságosabban oszlanak el),
    - korlátozzák a motorfejlesztésre szánt próbapad órák mennyiségét, illetve az egy szezonban bevethető fejlesztési lépcsőket"