• gpFan
    #170317
    Többen is mondták, ebben a fórumban is, hogy lényegtelen, hogy az autója mennyire volt irányítható. Űgy kell visszajönni a pályára, hogy ne zavarjad a mögötted jövőket. Ezt olyan nehéz felfogni ? Magyarul, abban a pillanatban, amikor lement, már hátrányban volt. Csak ha a mögötte levő jóval jobban le van maradva, akkor jöhet vissza úgy, hogy ne zavarja azt. Ham. kapott áthajtásos büntetést, ami jóval több mint 5 mp. 2015 Hungaroring - mert neki ment Ricciardónak a célvonal utáni kanyarban (és ő járt rosszabbul, neki sérült meg az autója). De hát mit tehetett volna - hát versenyzett ! El kellett volna neki venni a gázt, és hagyni hogy az csak úgy leelőzze ?? Ez lenne a logikád alapján. Ezt hívják kettős mércének. Mert hát, no nem, egy feka jobb legyen mint egy szőke hajú ... és épp azok jönnek aztán, hogy azért engedik neki mert szinesbőrű. Igen, hülye világ, mert az agyatlanoknak az önkritika oly távol van. Sokkal könnyebb illúziókban ringatni magad, berugni ha van problémád. Pedig a problémát meg lehet oldani, de ahhoz meg kell erőltetni az agyat, az pedig olyan kényelmetlen ...
    A gyengébbek kedvéért: szabályt lehet szegni szándékosan és nem szándékosan is. És a szabályok pont azért vannak, mert kell valami rend - nem lehet azt várni, hogy sose hibázzunk, de hiba esetén is vannak, arra külön meghozott szabályok, amik akkor még fontosabbak - mert nagyobb a veszély. Pályára visszatérés - nyilvánvaló veszély. Akár a forgalomba kapcsolódás.
    Itt, ha Vettel autója tényleg annyira irányíthatatlan volt, hogy pont oda ment, ahol legjobban akadályozta az üldözőt hogy lehagyja ? Gimme a break. Voltak olyan esetek. és a visszatérő auto jóval nagyobb szögben volt az útirányhoz képest.
    Vettel menjen el Hollywoodba az ilyen produkciókkal.